Автотранспортний фаховий коледж Рівне
0(362)-63-71-97
ratk@nuwm.edu.ua
Facebook
YouTube
  • Головна
    • Адміністрація
    • Структура управління
    • Колегіальні органи коледжу
    • Циклові комісії
    • Бібліотека
      • Книга до 18-річчя
      • Навчально-методичні матеріали
      • Електронні підручники
      • Віртуальні виставки
        • Організація міжнародних перевезень
        • Організація перевезень і управління на автомобільному транспорті
        • Організація та регулювання дорожнього руху
    • Сторінка психолога
    • Профспілка
    • Благодійний фонд
    • Студентська рада
    • Комісія із запобігання корупції
    • Календар
    • Контингент
    • Мова
    • Про коледж
  • Новини
    • Книга пам’яті
    • Знай наших!
    • Святкуємо разом!
    • Студентське життя
    • ЗНО
    • Бібліотека
    • Спорт
    • Психолог
  • Героям слава!
    • Наші захисники
    • Вічна пам’ять загиблим героям…
    • Україна понад усе!
      • День вшанування учасників бойових дій на території інших держав
      • Митець, що обрав шлях воїна (Максим Кривцов)
      • Топ патріотичних пісень від виконавців Рівненщини
      • День українського добровольця
      • “Анексія: острів Крим”
      • НЕ СЕРЕД НАС, ТА РАЗОМ З НАМИ
  • Волонтерство
  • Документи
    • Установчі документи
    • Класному керівнику
    • ОСВІТНЬО-ПРОФЕСІЙНІ Програми
    • Навчальні плани
    • Плани просвітницько-профілактичної роботи
    • Протидія булінгу
    • Протидія тероризму
    • Охорона праці
    • Інформація для маломобільних груп населення
    • Доступ до публічної інформації
    • Фінансові
      • Закупівлі
  • ВСТУП
    • Спеціальності
      • Обслуговування та ремонт автомобілів і двигунів
      • Ремонт електрообладнання та комп’ютерна діагностика автомобілів
      • Організація міжнародних перевезень на автомобільному транспорті
      • Організація перевезень та управління на автомобільному транспорті
      • Організація та регулювання дорожнього руху;
    • Інформація про вступ
    • Плата за начання
    • Підготовчі курси
      • Навчальні програми для підготовчих курсів
    • Вимоги до оформлення мотиваційних листів
    • Вступні випробування/рейтингові списки
      • Програми вступних випробувань
      • Розклад вступних випробувань на базі 9 кл.
      • Списки вступників (9 класів) на державну форму навчання та результати співбесіди
      • Рейтингові списки 9 кл.
      • Розклад вступних випробувань на базі 11 кл.
      • Списки вступників (11 класів) для складання вступних випробувань та їх результати (без наявності НМТ)
      • Рейтингові списки 11 кл.
    • Рейтингові списки Вступ.ОСВІТА.UA
    • Накази про зарахування
    • Документація приймальної комісії
      • Правила Прийому 2025
      • Обсяг державного замовлення
      • Програми вступних випробувань
      • Сертифікати
    • Освітній центр “Крим-Україна, Донбас-Україна”
    • Дія. Документи про освіту, найчастіші питання
  • Студенту
    • Книга до 18-річчя
    • Дія. Документи про освіту, найчастіші питання
    • Навчання
    • ДИСТАНЦІЙНЕ НАВЧАННЯ
      • Відео уроки з загальноосвітніх дисциплін
    • ЗНО/ДПА
    • Студентська рада
    • Відео
    • Гуртожитки
  • Методкабінет
  • Скарбниця
    • Відео
    • Фото 360
    • Тестування з ПДР
    • Коледжі України
    • Вибори ректора 2021
  • Контакти

«Як себе захистити від насильства!»

24.10.2021адміністратори

«Як себе захистити від насильства!»

Булінг – це будь-яка агресивна поведінка однієї людини чи групи людей, які не є родичами жертви, що повторюється неодноразово або має очевидні передумови для повторення. Булінг – це залякування, фізичний або психологічний терор, спрямований на те, щоб викликати в іншого страх і тим самим підпорядкувати його собі. Булінг – це регулярна негативна поведінка одного працівника по відношенню до іншого або до цілої групи його колег, або однієї дитини до іншої. Він включає різні прискіпування через дрібниці, часто зовсім необґрунтовані, негативну оцінку роботи або відмова від будь-якої оцінки, прагнення ізолювати працівника або групи працівників від інших, розпускання брудних чуток.

19 жовтня у гуртожитку № 2 практичним психологом коледжу проведено інформаційну бесіду зі студентами першого року навчання з метою здійснити профілактику «булінгу», насильницької, жорстокої й агресивної поведінки в студентському середовищі.

Олена Василівна надала змістовну інформацію про види булінгу, його характерні риси, провокаторів булінгу та співучасників та роздала важливі рекомендації і правила запобіганню насильства у студентському середовищі.

         Булінг (bullying, від анг. Bully– хуліган, забіяка, задира, грубіян) визначається як утиск, дискримінація, цькування. Визначають булінг як тривалий процес свідомого фізичного і /або психологічного жорстокого ставлення, з боку одної особи або окремої групи до інших.

Види булінгу: фізичний, вербальний, прихований.

Фізичний булінг проявляється у вигляді таких дій, як удари, підніжки, щипки. Цей вид насильства більш характерний для хлопчиків, які частіше схильні до прояву фізичної агресії.

Вербальний (психологічний): образи, погрози, непристойні епітети соціального, расистського, релігійного характеру або інші принизливі висловлювання щодо жертви.

Прихований булінг не завжди легко розпізнати. Це поширення пліток, брехня або звинувачення, спрямовані на те, щоб зруйнувати або похитнути соціальні зв’язки людини. Цей вид булінгу більш характерний для дівчат. Вважається, що вони оцінюють соціальні взаємини як пріоритетні, тому їх агресія більше спрямована на соціальне ізолювання жертви.

Незважаючи на різноманітність форм булінгу, всі вони мають загальні характерні риси:

– упередженість і агресивність дій, спрямованих проти жертви;

– дисбаланс статусів кривдника і жертви, який може проявлятися у різному соціальному становищі, фізичних, фізіологічних, фінансових можливостях, культурній, релігійній або расовій належності;

– розуміння ймовірності повторення таких ситуацій;

– гостра емоційна реакція жертви на прояви булінгу.

Умілий провокатор постарається інтерпретувати негативно будь-яку реакцію. Якщо жертва залишиться пасивною, то буде звинувачена в небажанні відповідати. Якщо жертва відповість, то відповідь буде перекривлено і оголошено хамством або брехнею. Таким чином, створюється привід для нового обвинувачення. Наступного разу, під час зустрічі з жертвою, провокатор використовує привід знову, і жертва опиняється у пастці. Отже, механізмом втягування є провокація, особливо, якщо йдеться про фізичну форму цькування і вербальних переслідувань. Цей прийом може використовуватись і для обґрунтування ізоляції людини.

Ініціаторами цькування також можуть бути такі діти, які:

– мріють бути лідерами у групі;

– бажають перебувати у центрі уваги;

– впевнені у своїй перевазі над жертвою;

– не визнають компромісів;

– агресивні, які самостверджується у цькуванні жертви;

– мають слабкий рівень самоконтролю.

«Спільники» булерів найчастіше такі діти, які:

– бояться бути на місці жертви;

– цінують свої відносини з лідером;

– не вміють співпереживати і співчувати іншим;

– не мають власної ініціативи;

– сприймають цькування як розвагу;

– мають жорстоких батьків;

– виховуються у неблагополучних сім’ях й відчули насильство від старших членів родини.

Необхідно підкреслити, що будь-яка дитина може стати об’єктом для насильницьких дій. Також жертвами булінгу можуть стати діти, які:

– вірять, що заслуговують ролі жертви, і пасивно очікують насильства від переслідувачів;

– страждають від самотності;

– походять із соціально-неблагополучних сімей;

– зазнають фізичного насильства вдома;

– страждають від комплексу неповноцінності;

– не вірять, що педагоги їх захистять;

– не вважають себе значущою частиною свого колективу.

Як запобігти насильству?

  • Не вчиняти насильство по відношенню до інших
  • Пам’ятати про відповідальність за свої дії
  • Пам’ятайте, ви гідні поваги, бо ви людина
  • Кожна людина має право на повагу
  • Інші люди, також заслуговують поваги
  • Навчіться конструктивно розв’язувати конфлікти

Правила, які допоможуть запобігти насильству на вулиці

  • В пізній час не ходіть одні по вулиці;
  • Знайте елементарні прийоми самооборони;
  • Продумайте свої дії в тому випадку, якщо акт насильства можливий;
  • Майте при собі один з засобів безпеки:  газовий балончик, дезодорант, пилочку… Та продумайте їх використання в разі здійснення акту насильства;
  • Відчуваєте небезпеку – терміново тікайте;
  • На вас напали – кричіть, біжіть, привертайте до себе увагу;
  • Телефонуйте до поліції, швидкої;
  • Виключіть непорозуміння: будьте впевнені, що ваш знайомий друг знає межі дозволеного;
  • Не впускайте в будинок незнайомців особливо, якщо ви почуваєте себе неспокійно;
  • Не сідайте з незнайомцями до ліфту.

Булінг – це будь-яка агресивна поведінка однієї людини чи групи людей, які не є родичами жертви, що повторюється неодноразово або має очевидні передумови для повторення. Булінг – це залякування, фізичний або психологічний терор, спрямований на те, щоб викликати в іншого страх і тим самим підпорядкувати його собі. Булінг – це регулярна негативна поведінка одного працівника по відношенню до іншого або до цілої групи його колег, або однієї дитини до іншої. Він включає різні прискіпування через дрібниці, часто зовсім необґрунтовані, негативну оцінку роботи або відмова від будь-якої оцінки, прагнення ізолювати працівника або групи працівників від інших, розпускання брудних чуток.

19 жовтня у гуртожитку № 2 практичним психологом коледжу проведено інформаційну бесіду зі студентами першого року навчання з метою здійснити профілактику «булінгу», насильницької, жорстокої й агресивної поведінки в студентському середовищі.

Олена Василівна надала змістовну інформацію про види булінгу, його характерні риси, провокаторів булінгу та співучасників та роздала важливі рекомендації і правила запобіганню насильства у студентському середовищі.

         Булінг (bullying, від анг. Bully– хуліган, забіяка, задира, грубіян) визначається як утиск, дискримінація, цькування. Визначають булінг як тривалий процес свідомого фізичного і /або психологічного жорстокого ставлення, з боку одної особи або окремої групи до інших.

Види булінгу: фізичний, вербальний, прихований.

Фізичний булінг проявляється у вигляді таких дій, як удари, підніжки, щипки. Цей вид насильства більш характерний для хлопчиків, які частіше схильні до прояву фізичної агресії.

Вербальний (психологічний): образи, погрози, непристойні епітети соціального, расистського, релігійного характеру або інші принизливі висловлювання щодо жертви.

Прихований булінг не завжди легко розпізнати. Це поширення пліток, брехня або звинувачення, спрямовані на те, щоб зруйнувати або похитнути соціальні зв’язки людини. Цей вид булінгу більш характерний для дівчат. Вважається, що вони оцінюють соціальні взаємини як пріоритетні, тому їх агресія більше спрямована на соціальне ізолювання жертви.

Незважаючи на різноманітність форм булінгу, всі вони мають загальні характерні риси:

– упередженість і агресивність дій, спрямованих проти жертви;

– дисбаланс статусів кривдника і жертви, який може проявлятися у різному соціальному становищі, фізичних, фізіологічних, фінансових можливостях, культурній, релігійній або расовій належності;

– розуміння ймовірності повторення таких ситуацій;

– гостра емоційна реакція жертви на прояви булінгу.

Умілий провокатор постарається інтерпретувати негативно будь-яку реакцію. Якщо жертва залишиться пасивною, то буде звинувачена в небажанні відповідати. Якщо жертва відповість, то відповідь буде перекривлено і оголошено хамством або брехнею. Таким чином, створюється привід для нового обвинувачення. Наступного разу, під час зустрічі з жертвою, провокатор використовує привід знову, і жертва опиняється у пастці. Отже, механізмом втягування є провокація, особливо, якщо йдеться про фізичну форму цькування і вербальних переслідувань. Цей прийом може використовуватись і для обґрунтування ізоляції людини.

Ініціаторами цькування також можуть бути такі діти, які:

– мріють бути лідерами у групі;

– бажають перебувати у центрі уваги;

– впевнені у своїй перевазі над жертвою;

– не визнають компромісів;

– агресивні, які самостверджується у цькуванні жертви;

– мають слабкий рівень самоконтролю.

«Спільники» булерів найчастіше такі діти, які:

– бояться бути на місці жертви;

– цінують свої відносини з лідером;

– не вміють співпереживати і співчувати іншим;

– не мають власної ініціативи;

– сприймають цькування як розвагу;

– мають жорстоких батьків;

– виховуються у неблагополучних сім’ях й відчули насильство від старших членів родини.

Необхідно підкреслити, що будь-яка дитина може стати об’єктом для насильницьких дій. Також жертвами булінгу можуть стати діти, які:

– вірять, що заслуговують ролі жертви, і пасивно очікують насильства від переслідувачів;

– страждають від самотності;

– походять із соціально-неблагополучних сімей;

– зазнають фізичного насильства вдома;

– страждають від комплексу неповноцінності;

– не вірять, що педагоги їх захистять;

– не вважають себе значущою частиною свого колективу.

Як запобігти насильству?

  • Не вчиняти насильство по відношенню до інших
  • Пам’ятати про відповідальність за свої дії
  • Пам’ятайте, ви гідні поваги, бо ви людина
  • Кожна людина має право на повагу
  • Інші люди, також заслуговують поваги
  • Навчіться конструктивно розв’язувати конфлікти

Правила, які допоможуть запобігти насильству на вулиці

  • В пізній час не ходіть одні по вулиці;
  • Знайте елементарні прийоми самооборони;
  • Продумайте свої дії в тому випадку, якщо акт насильства можливий;
  • Майте при собі один з засобів безпеки:  газовий балончик, дезодорант, пилочку… Та продумайте їх використання в разі здійснення акту насильства;
  • Відчуваєте небезпеку – терміново тікайте;
  • На вас напали – кричіть, біжіть, привертайте до себе увагу;
  • Телефонуйте до поліції, швидкої;
  • Виключіть непорозуміння: будьте впевнені, що ваш знайомий друг знає межі дозволеного;
  • Не впускайте в будинок незнайомців особливо, якщо ви почуваєте себе неспокійно;
  • Не сідайте з незнайомцями до ліфту.
Previous post З Днем захисника України! Next post

Останні новини

  • Виставка-конкурс предметних гуртків та гуртків технічної творчості
  • Легкі гроші – смертельні наслідки 
  • Герої поряд! 
  • Місяць обізнаності про ментальне здоров’я
  • MANN+HUMMEL та WIX Filters UA
  • Open Day – 2025: Автотранспортний зустрічає гостей!
  • Чемпіонат Рівненської територіальної громади з волейболу
  • Безбар’єрність – це приймати людей такими, які вони є
  • НЕ СЕРЕД НАС, ТА  РАЗОМ З НАМИ
  • Звіт про проведені заходи декадника циклової «Транспортні технології»
  • Результати конкурсу есе на тему “Мої цінності академічної доброчесності”
  • Українці пам’ятають! 
  • Збережи своє репродуктивне здоров’я!
  • Вишиванка 2025
  • «Дві половинки людства»
  • “Let’s explore Europe”
  • Вибори Голови студради 2025
  • Екскурсія на експозицію про УПА
  • «Мої цінності академічної доброчесності»
  • “Пам’ятаємо! Перемагаємо!”
  • ВИЗНАЧЕНО ФІНАЛІСТІВ КОНКУРСУ YOUNG CAR MECHANIC 2025
  • Вибори Голови студентської ради коледжу!
  • Відкритий конкурс-практикум з радіоелектроніки
  • Реальна ДТП як урок відповідальності
  • 28 квітня – Всесвітній день охорони праці

Календар

Червень 2025
Пн Вт Ср Чт Пт Сб Нд
 1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30  
« Тра    

Контакти

Україна, м. Рівне, вул. Відінська, 35
+38 (0362) 63-71-97
ratk@nuwm.edu.ua

ПОШУК

Відокремлений структурний підрозділ "Рівненський автотранспортний фаховий коледж Національного університету водного господарства та природокористування" 2025