Щорічно кожного січня педагогічний колектив ВСП «РАТФК НУВГП» проводить педагогічні читання. Така форма методичної роботи є для нас традиційною і дає змогу реалізації внутрішньої потреби кожного педагога до самовдосконалення та самореалізації як професіонала та особистості.
Підвищення педагогічної майстерності є складним самоосвітнім процесом пошуку свого стилю викладання, своїх форм та методів роботи зі студентами. Педагогічні читання покликані допомогти викладачу в його прагненні до самореалізації як педагога та освіченої людини, поглибленню знань теорії та практики сучасної української педагогічної науки.
Третього та четвертого січня у читальній залі коледжу пройшли зустрічі викладачів з цікавими людьми. На педчитаннях охоплено методичні, педагогічні, психологічні та виховні аспекти фахової передвищої освіти та викладацької діяльності в умовах війни.
Третього січня відбулася зустріч з педагогами РОІППО – Ворон Ольгою Григорівною, к.п.н., доцентом кафедри педагогіки й освітніх інновацій РОІППО, учителем-методистом, Відмінником освіти України та Гавлітіною Тетяною Миколаївною, завідувачем кафедри педагогіки й освітніх інновацій РОІППО, к.п.н., доцентом.
Під час зустрічі учасники проаналізували важливі питання організації фахової передвищої освіти в умовах режиму воєнного стану:
Гавлітіна Тетяна Миколаївна розкрила основні принципи та освітні орієнтири в сучасній українській педагогіці, висвітливши їх в темі «Ціннісні орієнтири компетентнісної освіти».
У форматі вільного обговорення висвітлювалися проблеми, пов’язані з викладацькою діяльністю, вихованням молоді, визначалися можливі шляхи покращення та вдосконалення методики викладання та використання інноваційних технологій та компетентнісного підходу в освітньому процесі в умовах військового стану. Обговорювалися проблеми академічної доброчесності в освітньому процесі та шляхи їх вирішення.
Ворон Ольга Григорівна у своїй доповіді «Інформаційна безпека учасників освітнього процесу» означила величезний пласт проблем, що пов’язані з безпекою в мережі інтернет, торкнулася психолого-педагогічних проблем педагогів і батьків, які виникають у взаєминах з підлітками та студентами із залежністю від соціальних мереж та відірвані від життя у соціумі. Намітила шляхи виходу із небезпечного кола, що включає потребу молоді в спілкуванні та залежністю незрілої особистості від оцінки в соціальних мережах, кількості «лайків» та «дизлайків» під постами чи фото. Ольга Григорівна наголосила на необхідності бути обережними із особистими даними в мережі, із інформацією, яка може бути використана злочинцями та недоброзичливцями особливо в час війни в державі.
Четвертого січня, у рамках педагогічних читань, викладачі, що атестуються ділилися своїм досвідом, досягненнями та напрацюваннями у педагогічній діяльності. Свої портфоліо представили викладачі Дмитришин І.А., Карась І.В.
Викладачі Баланович Н.Ю, Дундюк А.Ю, Жданюк Т.Б., Марценюк Ю.Ю., Чернишин М.М., Степанюк А.А. поділилися своїм досвідом педагогічної діяльності та розкрили актуальні питання сучасної педагогіки, намітивши шляхи їх застосування в практичній діяльності викладача.
Ми щиро дякуємо усім гостям та колегам, що взяли участь у педагогічних читаннях.
Надіємося на подальшу та плідну співпрацю із професіоналами РОІППО. Всі разом до Перемоги!