22:09
Педагогічні читання (день2,3)

Педагогічні читання (день 2)

Другий день педагогічних читань розпочався із зустрічі з представницями ювенальної превенції Рівненського відділу поліції - старшим лейтенантом поліції Понкратенко О.С. та старшим лейтенантом поліції Денисюк О.І.

Поліцейські інспектори поділилися актуальною, вичерпною інформацією з питання боротьби з «булінгом» у середовищі дітей та підлітків. Булінг – це агресивна поведінка дітей одне до одного, яка має на меті, принизити, залякати і часто супроводжується фізичним насиллям.

До ознак булінгу можна віднести те, що:

  1. у дитини немає друзів;
  2. дитина боїться іти до навчального закладу;
  3. має низьку самооцінку;
  4. у дитини з’являються зіпсовані речі;
  5. дитина сама наносить собі ушкодження;
  6. сумна після спілкування у соціальних мережах.

Зазвичай терміном «булінг» описують цькування серед учнів чи студентів, проте трапляються випадки цькування дітей вчителями, а іноді й педагога учнями.

Для виявлення проблеми батькам та педагогам варто виявляти більшу зацікавленість життям молодої людини, вміти вислухати її проблеми та спробувати допомогти розв’язати проблемну ситуацію.

Закон про запобігання булінгу передбачає штрафи до 3,5 тисяч гривень, які платитимуть не лише батьки переслідувачів, але й дорослі булери – передусім, вчителі, які або самі знущаються з дітей або заплющують очі на таке знущання.

Педагоги коледжу домовилися про співпрацю з працівниками поліції та батьками з метою попередження булінгу в студентському середовищі.

У другій частині педагогічних читань відбулася зустріч з Папушею В.В., доцентом кафедри педагогіки, психології та корекційної освіти РОІППО, кандидатом психологічних наук, який говорив про особливості роботи сучасного педагога.

Як бути майстерним педагогом? На це запитання намагалися віднайти відповідь у дружному обговоренні проблем, що виникають в освітньому просторі. Розглядалися психолого – педагогічні особливості підлітків, що часто пов’язані з недостатньою увагою батьків до виховання власних дітей та необхідністю навчального закладу займатися не лише наданням освітніх послуг, а й корекцією проблем, що виникають у результаті таких прикрих явищ. Наголошувалося на необхідності педагогів постійно вчитися, щоб йти в ногу з часом, та бути цікавими для своїх учнів.

Педагогічні читання (день 3)

Педагогічні читання продовжилися у середу, 16 січня. Вже традиційно заслуховувалися виступи викладачів, які атестуються в поточному навчальному році. Педагоги поділилися досвідом своєї викладацької діяльності, особливостями роботи в міжатестаційний період.

Свої портфоліо представили викладачі Василюк Л.Є., Баланович Н.Ю., Жданюк Т.Б., Карась І.В., Дундюк А.Ю., Чернишин М.М. Кожна доповідь була цікавою колегам, відрізнялася самобутністю та різними підходами педагогів до розуміння ролі викладача в освітньому процесі коледжу. Доповідачі поділилися своїми здобутками та педагогічними знахідками. Розповіли про плани, відкриття та задуми, які чекають на реалізацію.

Зацікавлення педагогічного колективу викликало питання про перспективи розвитку коледжу. Зі своїм баченням майбутнього нашого навчального закладу виступили педагоги Карась І.В., Гагун О.П., Баланович   Н.Ю., Жданюк Т.Б., Груба В.В.. Було озвучено проблеми коледжу, які потребують нагального вирішення та запропоновано шляхи розвитку коледжу, його інтеграцію в оновлену систему освіти країни. Ідеї щодо розвитку закладу стосувалися і поновлення та розширення матеріальної бази, і покращення побутових умов проживання та праці усіх учасників освітнього процесу та інших аспектів життя коледжу, що дозволить покращити рейтинг навчального закладу серед коледжів області.

На завершення педагогічних читань колектив коледжу пройшов навчання з охорони праці. Такі навчання були організовані та проведені інженером з охорони праці Омельчуком С.І. Педагоги ознайомилися з вимогами законодавства з питань охорони праці та надзвичайних ситуацій. Розібрали можливі ситуації, які можуть нести загрозу для життя та здоров’я людей, навчалися приймати вірні рішення у загрозливих ситуаціях, прослухали цікавий матеріал та подивилися відео про причини та наслідки непрофесійних дій під час надзвичайних ситуацій.

Особливу увагу звернули на дії при пожежах. Розглянули алгоритми дій при різних типах пожеж та детально вивчили використання різних типів вогнегасників. На завершення було пройдено два тести з протипожежної тематики. 

Переглядів: 107 | Додав: Nik1975 | Рейтинг: 5.0/1
Всього коментарів: 0
Имя *:
Email *:
Все смайлы
Код *: