15:32
Декадник комісії «Автомобілі»

З 03 лютого 2020 року в Рівненському автотранспортному коледжі було розпочато творчі заходи декадника комісії «Автомобілі». Згідно затвердженого плану проведено ряд заходів, зокрема цього дня у фойє лабораторного корпусу коледжу відбулася виставка методичного забезпечення і технічної творчості викладачів комісії «Автомобілі» та студентів.

Викладач Баранов М.О була представив презентацію на тему «Історія створення електроавтомобілів в Україні», а згодом було редставлено презентацію на тему «Автомеханік».

05 лютого відбувся «Брейн-ринг» на краще знання двигуна серед студентів груп Оп-21, Мп-21 та МПс-21 відділення «Транспортні технології», який підготували викладачі Карась І. В. та Ємельянов В. В.

За підсумками проведеного конкурсу команди зайняли відповідні призові місця:

І місце – група МПс-21

ІІ місце – група МП-21

ІІІ місце – група Оп-21

 

6 лютого проведено олімпіаду на краще знання предмета «Електротехніка та електроніка» з студентами ІІІ курсу спеціальності 274 «Автомобільний транспорт» викладачами Шабловською А.Р. та Грицутою Г.Г.

Призові місця отримали:

1 місце – Драбик Володимир група Т-35

2 місце - Корольчук Станіслав група Т-35

3 місце - Ромаш Максим група Т-34

7 лютого викладачем Римаришиним В.Є. виготовлено та представлено стінгазету «Новинки автомобілебудування 2020 року» у фойє лабораторного корпусу коледжу. 11 лютого студентами гуртожитку № 2 заслухано доповідь на тему «Електромобілі та автомобілі-гібриди»

10 лютого у фойє лабораторного корпусу коледжу, під час великої перерви, викладачі Карась І.В. та Кундеус О.В. провели конкурс «Ерудит-автомобіліст». Студенти мали можливість отримати безкоштовну каву в кав’ярні коледжу, за умови правильної відповіді на поставленні питання.

12 лютого окремо для студентів ІІ курсу спеціальності 274 «Автомобільний транспорт» викладачами Римаришиним Віктором Євгеновичем та Барановим Миколою Олександровичем, проведено «Брейн-ринг» на краще знання будови автомобіля з розділу «Автомобільні двигуни».

За результатами проведення призові місця отримали:

І місце – група Тс-21

ІІ місце – група Т-22ІІІ місце – група Т-21

 

Отже, творчий пошук викладачів, які закохані у свою професію, але таких різних за підходами до навчально-виховної діяльності стає запорукою їхнього професійного зростання на освітянській ниві. А якщо робота декадника комісії організована у формі емоційної, інтелектуальної, комунікативної, пошукової та творчої взаємодії студентів і досвідчених викладачів, то тоді підвищується рівень знань, інтерес до предметів у студентів і звичайно, зростає професійна майстерність викладачів.

 

Переглядів: 145 | Додав: Nik1975 | Рейтинг: 5.0/1
Всього коментарів: 0
Имя *:
Email *:
Все смайлы
Код *: